STOLARZ Z MIASTA

POLECANY ARTYKUŁ

Dostawcy płyt meblowych na polskim rynku.

Mój blog stolarski jest po to, aby pomagać stolarzom, szczególnie tym początkującym. Jestem nastawiony bardzo mocno na rozwój rynku, więc nie ma dla mnie problemu żeby podzielić się owocami swojej pracy. Może nie zawsze i nie w 100%, ale mam doświadczenie, że dobre uczynki wracają. Stąd też, zaoszczędzając wam trochę czasu, przedstawiam swoje własne wyniki poszukiwań dostawców płyt meblowych na polskim rynku. Lista i inne informacje są aktualne na początek roku 2024. Zapraszam!

Premiera! PODCAST STOLARZA! Zapraszam do wysłuchania!

Z przyjemnością prezentuję wam nowy format realizowany przez projekt Stolarz Z Miasta. Jest nim podcast! Muszę wam przyznać, że z początku, kiedy planowałem swoją aktywność dotyczącą z inicjatywą medialną związaną ze stolarstwem, tego pomysłu nie miałem w planach. Niech to nawet będzie dowód na mój brak wyczucia! Ważne jest to, że ostatecznie życie samo przyniosło wskazówkę. Chcąc tworzyć dla moich odbiorców dobre treści nawiązuję bardzo dużą ilość kontaktów, zarówno z wielkimi korporacjami, jak i producentami będącymi ze swoją marką prawie sam-na-sam. Jedna z rozmów w ramach takich zapoznań tchnęła mnie – to trzeba powiedzieć ludziom! A jaki sposób lepszy na mówienie, niż podcast?

podcast stolarza logo

Myślę, że jest to świetny pomysł. Będąc pionierem mam przyjemność usadowić się na rynku z najlepszą możliwą nazwą, jaką jest PODCAST STOLARZA. Materiały, które będę nagrywał znajdziecie zarówno na moim kanale na YouTube jak i na Spotify. Na moment startu koncepcja zakłada przekazywanie jedynie formy audio, co realizuje ogromną część zapotrzebowania odbiorców, którzy, jak się spodziewam, bo nie znam nikogo kto robiłby inaczej, będę słuchać słów moich gości robią coś innego – krzątając się po zakładzie, jadąc do innego miasta na montaż etc. Przebitki video znajdziecie jednak zawsze w formie teaserów w strokach na Instagramie.

PODCAST STOLARZA to też produkt komercyjny.

Jest możliwość, że pojawią się odcinki z zarejestrowanym video, to jednak zależny również od moich gości. Jeśli znajdzie się ktoś, kto będzie chciał się pojawić u mnie komercyjnie, zapłaci za pracę potrzebną do rejestracji i zmontowania video – jest taka opcja. Po prostu, wymaga to nakładów czasu, a ten sobie cenię. I to możecie od razu zmarszczyć brwi – jak to komercyjnie? To ci goście nie są dobierani bo są wartościowi?! Ależ tak, jak najbardziej są. Szukam jedynie wyjatkowych osób, historii, osiągnięć i nie zaproszę do rozmowy nikogo, kto miałby was zanudzić. Po prostu, jeśli ktoś ma duża firmę i osiągnął już sukces wart pokazania jako inspiracje dla mnie i was,nie widzę przeszkód, żeby małemu blogerowi coś za jako czas zapłacił 😉

Premiera! PODCAST STOLARZA odc.1

W pierwszym odcinku zapraszam was do wysłuchania rozmowy ze stolarzem z Poznania, który odznacza się przede wszystkim wyjątkowym osiągnięciem w sferze marketingowej. Tomek Dawidowicz, właściciel TODA MEBLE zgromadził w chwili publikacji odcinka około 11 tys. obserwujących na Instagramie, co jest w tej branży ewenementem.

okładka-podcast-stolarza-odcinek-1

Zapraszam was do subskrybowania podcastu na obydwu platformach – klik i klik. Miłego słuchania!

PS. Jeśli ktoś z was zna człowieka, który może opowiedzieć świetną historię związaną ze swoim życiem i branżą meblarską, chętnie o tym usłyszę. Zależy mi, aby podcast dawał przykład, inspirował, przekazywał dobra energię i wsparcie. Wasze głosy na pewno mogę mocno w tym pomóc!

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:

Co produkować z drewna?

Produkty z drewna. Co produkować? Rozważania.

Jeśli macie tak jak ja, najchętniej robilibyście wszystko na raz. Jeśli macie też tak jak ja (taką mam przynajmniej nadzieję) trochę oleju w głowie to zreflektujecie się, że zrobić wszystko to często nie zrobić nic. Pomyśl o tym w kontekście funkcjonowania zakładu stolarskiego. Częste zmiany w cyklu produkcyjnym, czyli np. raz robienie kuchni na wymiar, a innego dnia balustrad, będzie wymagało zmian w ustawieniach narzędzi, organizacji przestrzeni roboczej. Szczególnie, kiedy

Stolarnia i jej egzystencja w internecie

Marketing stolarni – bez internetu ani rusz. Co przygotować?

Dziś mało co idzie zrobić bez internetu. Nawet jeśli stolarz jest super fachowcem, to niestety często może nie dotrzeć do klienta. tym bardziej, że ten jest coraz młodszy, więc i coraz większy udział w grupie docelowej mają ludzie, którzy poszukiwania wykonawcy na nową garderobę na wymiar w mieszkaniu na kredyt przy wyżyłowanej zdolności zaczną gdzie indziej niż swój smartphone. Dla młodych stolarzy jest to jasne. Podsumowuję więc swoje przemyślenia na

Co produkować z drewna?

Produkty z drewna. Co produkować? Rozważania.

Jeśli macie tak jak ja, najchętniej robilibyście wszystko na raz. Jeśli macie też tak jak ja (taką mam przynajmniej nadzieję) trochę oleju w głowie to zreflektujecie się, że zrobić wszystko to często nie zrobić nic. Pomyśl o tym w kontekście funkcjonowania zakładu stolarskiego. Częste zmiany w cyklu produkcyjnym, czyli np. raz robienie kuchni na wymiar, a innego dnia balustrad, będzie wymagało zmian w ustawieniach narzędzi, organizacji przestrzeni roboczej. Szczególnie, kiedy

Stolarnia i jej egzystencja w internecie

Marketing stolarni – bez internetu ani rusz. Co przygotować?

Dziś mało co idzie zrobić bez internetu. Nawet jeśli stolarz jest super fachowcem, to niestety często może nie dotrzeć do klienta. tym bardziej, że ten jest coraz młodszy, więc i coraz większy udział w grupie docelowej mają ludzie, którzy poszukiwania wykonawcy na nową garderobę na wymiar w mieszkaniu na kredyt przy wyżyłowanej zdolności zaczną gdzie indziej niż swój smartphone. Dla młodych stolarzy jest to jasne. Podsumowuję więc swoje przemyślenia na

Scroll to Top